فرمانده کل سپاه گفت: کرانه باختری در حال مسلح شدن علیه صهیونیست‌هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان سازمان ملل نسبت به انضمام بخش‌های گسترده‌تری از کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی هشدار دادند و به مواضع دوگانه غرب در خصوص اشغالگری اعتراض کردند.
استاندار قدس اشغالی با انتقاد از اشغالگران، سیاست تدریجی حذف آثار تاریخی فرهنگی و چپاول آثار باستانی کرانه باختری را در ادامه سیاست یهودی‌سازی دانست؛ تاکنون ۵۰۰ روستای فلسطینی نابود شده است.
حمله به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی و سوزاندن منازل و خودروهای آنها از سوی شهرک‌نشینانی رخ می‌دهد که از کشتن و سوزاندن و بیرون راندن مردم بی دفاع فلسطین ابایی ندارند.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
گروه عرین الاسود نسبت به اینکه دشمن صهیونیستی در حال آماده سازی یک نبرد قریب الوقوع در شمال کرانه باختری است، هشدار داد.
بزرگترین و در حال گسترش‌ترین شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و در شرق بیت‌المقدس اشغالی دچار آتش سوزی شد.
تصاویر منتشر شده از کرانه باختری حاکی از آن است که مردم فلسطین به رهبری پسر شهید خضر عدنان، در حال اعتراض علیه رژیم صهیونیستی هستند.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری در حال رشد است.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
«حازم قاسم» ضمن تأکید بر تداوم حمایت و محافظت مقاومت از قدس و مسجد الاقصی گفت که آمریکا در حال تلاش برای پایان دادن به مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
منابع محلی در فلسطین از وضعیت وخیم جسمانی یک مبارز فلسطینی در زندان های تشکیلات خودگردان در کرانه باختری خبر می دهند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به شهر اریحا در کرانه باختری، منزل در حال ساخت یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.
یووال نوح هراری نویسندۀ مشهور یهودی با اشاره به انتخابات پارلمانی اخیر اسرائیل که طی آن نیرو‌های مذهبی و ملی‌گرای افراطی به پیروزی رسیدند، گفته است؛ اسرائیل تلویحاً در پی ساختار سیاسی جدیدی با سه نوع شهروند در این سرزمین است. شهروندان درجۀ یک با برخورداری از حقوق کامل که شامل حال یهودیان خواهد شد. شهروندان درجۀ دو با تأمین بخشی از حقوق آن‌ها که عرب‌های تابع اسرائیل را در بر خواهد گرفت و نهایتاً شهروندان درجۀ سه با محرومیت از تمام یا نزدیک به تمامِ حقوق خود که عرب‌های ساکن کرانۀ باختری رود اردن را شامل خواهد شد.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی تاکید کرد که عملیات‌ های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری، صرف نظر از نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی یا تغییر کابینه ها روز به روز در حال افزایش است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی صبح امروز چهارشنبه در جنوب غربی کرانه باختری واکنش نشان داد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به دنبال تخریب این مکان مقدس اسلامی هستند.
منابع فلسطینی روز پنجشنبه از اعتصاب سراسری در کرانه باختری برای دومین روز متوالی در سوگ شهدای جنین خبر دادند.
منابع عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج عملیات مقاومت در ماه های اخیر در کرانه باختری نشان دهنده وقوع انتفاضه از نوع جدید داست.
حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
سردار سلامی گفت: در فضای امروز جهان، ساخت و انتقال سلاح، خیلی ساده اتفاق می‌افتد و معمولاً هم، اسرائیلی‌ها دیر متوجه می‌شوند. امروز کم‌کم جوان‌های سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷، جوانان جهادی کرانه و قدس همه برای احیای جهاد زنده شده‌اند.
منابع فلسطینی از درگیری در الخلیل میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها و زخمی شدن شماری از فلسطینی ها خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ